Monday, July 27, 2009

cuti + bosan ...

salam,
bertemu kembali...
lame rasenye jari ni tak mengetuk kekunci labtop ni...
bukan takde cerita nak tulis tapi...macam mase n mood tak mengizinkan utk duk lame depan labtop ni...maklumlah bile dah cuti, ni malas la sikit nak buka labtop...
gunakan mase ni tuk buat xtvt bersama family...katenye...padahal sume org takde kat umah....
kesian aku cuti tak kena masa...rasenye nak bg aku siapkan keje yg tertunggak kot...tapi penyakit M sgt menebal ketika ini....TOLONGGGGG!!!!


hish bosannya...
time aku cuti, sume org keje...mmg bosan...
alkisahnya...banyak je keje yg perlu di settlekan...berfail2 kat boot keta...macam rajin kan...tapi mengada tak nak buat...
hati ni meronta2 nak jenjalan...tapi sume keje....tensionnya...berapa byk appoinment yg d buat terpaksa cancel....mmg aku bengang...cancel tak bg tau awal plak tu...lagi la aku bengang (sape makan cili terasa pedasnya eh...)

jadi utk menghilangkan rase bosan tu....
p la bukak balik contact number kawan2 lame2 kot2 ade lagi kan...kot2 same2 free...boleh lah duk reunion sesama...ha ha ha (ingat ye..aku tetap ingat korang....walau kat mane aku berada....)
itupun sorang je yg berjaya di kenalpasti n free...thank you...

tapi takpela dah sume org ade komitmen kan....nasib baik, ade peneman setia aku....3 lil boys....takla bosan memanjang....

aliff hannan & aliff hakimi

aliff imran

moral of the story: rancangla hari cuti anda dgn sebaik-baiknya supaya anda tidak "regret" / sewaktu dengannya, d hari2 cuti anda...buat ape yg dirancang....1st things 1st...always & must hv plan B if ur plan A not work or cannot work...insyaallah u will happy...:)

FAIL TO PLAN or PLAN to FAIL.....think about this....
ok,babai
jumpe lagi....

No comments:

Post a Comment